Friday, September 12, 2008

Kenapa perlu pertikai?

Assalamualaikum..

Readers,today is my bad day!why?aku paling BENCI apabila org mempertikaikan keputusan aku..kalo aku ckp BOLEH..that means..BOLEH..kalo aku kata..TAK BOLEH..that means..definitely TAK BOLEH!nape nak pertikai?aku bukan manusia yg jenis suke bg alasan..utk mengatakan TIDAK pd org..aku tk interested langsung nak tipu/bohong org..dan lebih menyedihkan lagi menipu diri sendiri!why i say this?bcoz i already sicked&tired nak go thru benda yg mengarut mcm ni..kenal dah bertahun-tahun..rapat da mcm family..tapi tak penah nak paham!

Kdg2 rase nak humban segala relationship yg ada!kenapa mesti tanya..kenapa/mengapa/bagaimana/bila?msg2 da besar panjang..belajar la berpikir rational..theres a reason why i cant make it!dont ask me that silly question,or i'll slap ur face & kick ur ass!!!!i hate this feeling actually..but PLEASE do understand my situation..seingat aku..selama ni pon,aku tak penah kata 'TAK'..so bila aku kata..'TAK'..angkat kaki jalan sudah!!

My advise to all of u la,it doesnt matter what kind of relationship..se tak kesah mana pon manusia tu..1 sweet day,die akan kesah..TRUST ME!!!that time..u all tak payah la nak regret bagai..sbb sememangnya sifat manusia..bila da ada kat dpn mata..tak nak hargai langsung..bila da takde..baru tercari-cari..(mcm haram!)

Regards,
Cik Nad

2 comments:

Anonymous said...

tu la ko glamour sgt...

Anonymous said...

tu la pasal!!!!!!!!!!!!!!!!!!