Sunday, August 23, 2009

Salam Ramadan 09

Assalamualaikum,

Alhamdulillah hari ni hari yg ke 2 umat Islam menunaikan salah satu rukun Islam yg telah ditetapkan oleh ALLAH swt.

Semalam dan hari ni merupakan cuaca yg baik dimana keadaannya dingin memudahkan kita berpuasa..adakah esok dan hari yg seterusnya sama?wallahualam...

Syukur ke hadrat Illahi kerna diberiku peluang mengerjakan puasa qada dan juga puasa sunat Rejab dan Syaaban yg telah lalu..mmg niat di hati ingin mengerjakan puasa sunat pd tahun ini.terima kasih kpd sang Pencipta kerna segalanya telah dipermudahkan!

Tak dinafikan semakin diri ini ingin menghampiri kpdNYA,pelbagai jenis dugaan yg berat aku pikul utk tahun ni..tahun penuh cabaran yg dtgnya dr pelbagai sudut,hanya disebalik hati perasaan itu aku tanamkan dan hanya pdNYA aku berserah.nafasku masih kencang menunggu apa yg bakal mendatang..dan jantung ini maseh lg berdegup,kerna si pencabut belum menerima perintah.

Semoga segalanya akan dipermudahkan,dan setiap langkahku dipelihara oleh doa kedua ibubapa yg ku sanjung tinggi selagi hayatku di kandung badan.selamat ku ucap kpd mereka,saudara mara,para sahabat handai dan kwn2..dan sekalian makhluk yg menyembah yg Maha Esa..yg SATU..ALLAH Swt.

Perbaikilah Ramadan ini dari Ramadan yg telah lalu!

Wassalam.

Regards,
Cik Nad

No comments: