Friday, October 23, 2009

Malam yang dingin!

ALLAH memberi selamat ke atasmu,

Salam sejahtera pada sume.Hari ni agak terkejut utk aku coz byk plak 'visitor' yg mai singgah kt blog nih..nk cari bahan 'umpatan' la tuh..hahahaha..WHATEVER!yg penting aku da selesaikan perkara yg penting berkaitan dgn connection bg sesetengah pihak.aku hanya perlukan surrounding yg sehat dan positive..negative aku takmo okay!setelah melalui sesi terapi semalam,ternyata TUHAN ingin menduga and show something to me.Dari hati yg paling dalam,aku memanjatkan setinggi kesyukuran terhadapMU YA ALLAH :-) Akan tetapi,aku bknlah jenis manusia yg mudah melupakan segala kebaikan org lain.takkan kita nk kaji yg buruk je kan?well,it takes time.

Nampaknya skang da start musim tengkujuh..hari2 hujan.kedinginan malam plak mempengaruhi tidur yg nyenyak dan nyaman..hehe..syok tido wooo!!!btw,aku dah susun activity utk weekend ni with family n friends.hi tea perhaps?yeah...ok gak.sepanjang minggu memikirkan keje..nk gak berkongsi pendapat ttg project yg aku jlnkan skang.Now,aku dan seorg sahabat sdg giat menjalankan perniagaan(kitorang distributor je :p ) berkaitan dgn software,iaitu CARIKATA E-Kamus.it's a dictionary electronic..just install to ur computer n we provide 20 jenis kamus yg terkini di pasaran.semuanya di bwh pengawasan Dewan Bahasa & Pustaka.it's a good product actually since we're not influent in our bahasa..hahaha..product ni jgk ada menyediakan contoh2 surat(pelbagai) utk kegunaan pejabat mahupun utk pelajar,dr sekolah rendah sampai la ke university.dilengkapi dgn penyemak ejaan dlm bahasa melayu dan english dan fungsi suara.the price?of course reasonable n affordable.kpd kwn2,kalo berminat..jgn segan silu roger2 eh.

Ketenangan hati mmg mempengaruhi mood seseorg..jd,aku nk mintak maaf pada sume org yg baca blog ni..dan aku telah pon memaafkan sume org dr dunia dan akhirat..InsyaALLAH.Sesungguhnya,segala yg baik sumenya dari YANG MAHA ESA..dan yg sebaliknya dari kita sendiri.bersamalah kita mengingatkan diri dan yg lain2!

Wassalam.

" Semoga seisi alam bergembira dan bersyukur "

Regards,
Cik Nad

No comments: