Friday, July 17, 2009

Dugaan.......

Assalamualaikum,

Hati mula rasa tenang,fikiran bertambah waras..hmm..lately rasa down sgt..maaflah kalo ada sesapa terasa hati.adat manusia apabila dilanda musibah..lost tetiba!itu lah yg happened pada aku didalam bulan REJAB ni.tapi aku tau tu sume dugaan didunia..aku mengharapkan lebih ringan di Akhirat kelak.Hati terasa puas apabila melihat mommy aku tersenyum girang dan happy,yesterday birthday die(yg ke 61)..we had late supper together di tmn dagang.bersyukur aku yg tk terhingga kerna mommy maseh lg bernafas dan sehat lg.die la kekuatan aku sebenarnya,seorg ibu yg cekal dan tabah.tak penah berputus asa utk berjuang dlm hidup.sentiasa berkorban utk aku.aku lah keutamaannya..dan mommy lah keutamaan aku!

Aku tak tau apa yg bakal mendatang,tapi naluri seolah menyuluh jalan yg harus dan terpaksa aku lalui..aku Redha.warkah aku kali ni pon bukan nk komplen bagai..tapi kepuasan dlm penulisan yg aku cari.walaupon tade apa yg menarik ttg diriku.hidup masih terumbang ambing,maseh bergantung..blom rezeki agaknya.byk hal dan perkara aku persetankan dlm bulan ALLAH ni.mungkin hidangan ini mematangkan aku.dan aku make sure yg aku akan ke landasan yg betol soon..insyaALLAH.

Semoga ALLAH memberkati kalian!

Regards,
Cik Nad.

No comments: