Thursday, July 2, 2009

U ask for it!

1. Bekas kekasih saya adalah :
...Seekor lipan :p ( am not gonna tell,dasar Scorpio..haha!! )


2. Saya sedang mendengar :
...gubahan rindu puisi syahdu by fauziah latiff..


3. Mungkin saya patut:
...menggantikan pekerjaan Samantha Brown ataupon Ian Wright ( GOD,I love their Job! )


4. Saya suka :
a) spend my quality time with family
b) hang out with friends
c) good foods...i like!
d) bersendirian sambil menulis
e) owhh..owhh..bersama kucing2ku yg semakin productive :p
f) keindahan laut yg mendamaikan dan kehijauan gunung ganang


5.Sahabat-sahabat baik saya :
...Saya mempunyai 'a few' yg bole saya panggil SAHABAT..( saya takkan tulis namanya,semuanya akan pasti apabila SAHABAT itu berada dgn saya sewaktu sakit dan apabila Malaikat Maut menghampiri saya)


6.Saya tak paham :
a) apabila seseorang tu berpisah dgn pasangannya,segalanya menjadi bencana!bukankah kalian pernah berkasih sayang?jgnlah kerana 'perpisahan' yg terjadi,segala kenangan kalian padamkan!
b) apabila sang suami sanggup memukul/menggunakan kekerasan pada si isteri.bukankah kalian yg meminta mereka utk sehidup semati?bukankah kalian yg mendesak ibu bapa kalian utk meminang si isteri?bukankah kalian gementar utk pertama kalinya utk melafazkan akad utk bertanggungjawab terhadap si isteri?dan tergamak kalian memukul teman setiamu di tempat tidur?sanggup kalian mengasari ibu kpd anak2 kalian?
c) segala petunjuk telah dibentangkan di depan mata,tapi masih tk dpt menerima kenyataan.come on la usia kita takkan menunggu!


7.Saya kehilangan :
...Org2 yg saya sayang dan saya REDHA!


8.Ramai yang berkata :
a) am a good listener!
b) nape Najib bole jd PM? :p
c) nape Anwar tk jd PM? :-)


9.Makna nama saya :
...yg saya tau nama ujung je 'NADIAH'..yakni 'baik hati'... ( hahaha )

10.Cinta itu adalah :
...SUBJEKTIF...apa yg pasti ianya sgt indah!


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
...asyik bermain gitar... ( Aku nk blaja!!!!!! )

12.Saya akan cuba :
...membahagiakan mommy & daddy saya sementara saya ada.dan mencari arah tujuan yg sebenar di dunia & akhirat..insyaALLAH.


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
...Kekal Abadi...

14.Telefon bimbit saya :
...saya biarkan berdering... ( not in the mood )


15.Bila saya terjaga dari tidur :
a) bersyukur kpdNYA kerna maseh lg bernafas dan terus ke toilet
b) kemudian terus mendapatkan mommy saya yg sentiasa busy di dapur :-)
c) memikirkan si DIA..


16.Saya paling meluat apabila :
...mendengar tangisan kanak2 yg dibiarkan oleh ibubapa mereka!


17.Pesta/Parti adalah :
...suatu pengalaman di masa silam saya.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
...Definitely my pets...huhu


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
...Every second...


20.Hari ini :
...saya akan menghasilkan sesuatu yg indah,mungkin saya akan berkongsi dgn anda!


21.Malam ini saya akan :
...tido lambat serta akan bersahur...

22.Esok pula saya akan :
...Puasa sunat REJAB...( hari ke 4 )

23.Saya betul-betul inginkan :
~ menjadi Hamba yg mendapat tempat disisiNYA ~
a) sebuah keluarga yg sederhana dari segala segi
b) menjauhkan diri dari sebarang masalah
c) economy yg stabil
d) percutian di French Polynesia Bora Bora Tahiti
e) membahagiakan seseorang dgn kasih sayang saya,dan sebolehnya saya ingin menjadi 'ALL in 1'..utk si Dia..


24.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
...seperti biasa,maseh comel seperti selalu :p ...


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
...hmm..kalo $$$ byk,of course shopping! LOL


26.Makanan Barat atau Jepun :
...Depends on my mood...

27.Bilik yang terang atau gelap:
...yg sedang2...

28.Makanan segera adalah :
...roti + butter...


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
...Assalamualaikum...


30.Siapa yang anda nak Tag?
...tk pikir lg...

Regards,
Cik Nad.

No comments: