Wednesday, January 27, 2010

Seperti Biasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera :-)

Alhamdulillah hidup seperti biasa,bernafas juga seperti biasa..( kdg2 rasa bersarang gak dada ni..di sebabkan kepulan asap yg tebal2..hehe.. ) persekitaran seperti biasa dan boleh dikatakan segalanya seperti biasa!

Yang luar biasa dlm hidupku ialah perkerjaan yg baru aku jalani iaitu seorg jurujual kpd produk ' CARIKATA E-Kamus '.Sebuah produk keluaran anak tempatan n YES..am proud of it!apa yg boleh aku ckp,produk ni bkn semata-mata kamus tetapi...PELBAGAI..n its worth it!Syukur ke hadrat ALLAH SWT...sambutan yg baik terhadap produk ni..( modal kecik,so pelan2 la kan ;p ) kpd u all kalo nk mengetahui dgn lebih lanjut lawatilah www.amanizcarikata.com utk mendapatkan info ttg produk serba guna ni.Ianya adalah sebuah perisian/software dan dibekalkan 3 user/maknanye bole install 3 kali.

Satu perasaan yg hebat bila hari2 aku bangun pagi utk pegi keje :-) excited sgt nk carik $$$,tp bukanlah jd hamba padanya.Aku selalu muhasabah diri dan sgt yakin dgn rezeki ALLAH TAALA.Buat sales ni bkn hari2 berhasil...Yg plg penting keSABARan!So,bila ada extra money tu kena la menyimpan..kalo tk,end of the day melopong la..hehe..kalo duit setinggi gunung pon,hari2 tarah..rata babe!so kene la beringat.

Yang pasti aku menyampah dgn tajuk2 utama daily newspaper lately..cam gampang je!bak kata pepatah " kerana mulut badan binasa "...

" Banyakkanlah Beribadat seolah-olah kamu akan mati esok,bekerjalah sesungguhnya seolah-olah kamu akan hidup seribu tahun lagi " sabda NABI SAW....

Aku sentiasa mendoakan sekalian makhluk yg bernyawa menikmati moment yg terindah dlm hidup dan sentiasa berbahagia+bergembira dan saling memaafkan!Wassalam....

Regards,
Cik Nad

No comments: