Saturday, November 28, 2009

Hari Raya Korban

Assalamualaikum,

Segala puji bagi ALLAH SWT,junjungan besar Nabi MUHAMMAD SAW..keluarga serta sahabat Baginda.Hari Raya Aidiladha tahun ni aku merasai sekali lagi,seperti tahun2 yg sebelumnya.Walaupon bangkit lewat kerana mlm sebelumnya aktiviti sukan bersama kengkawan (maklumlah org tade kampung,manakan tidak?org kampung sume da duduk pekan..hehe).

Bangun selewat 10 pagi,cuci muka dan sebagainya ;p ...then terus ke dapur,dgn menu 'Nasi Tomato'..aku masak?mmg tak ar.aku tlg potong2 jer.ketua dapur telah di serahkan kepada boy (abg)..aku ngan maya tukang tolong n tukang semak..huhu..mommy mcm biasalah..ada je keje yg di buatnya...aku bersyukur kerana masih lg mempunyai persekitaran kekeluargaan.dan aku sangat BANGGA!walaupon tk semeriah dulu,tapi tu sume tak mematahkan semangat aku utk enjoy the moment.

Byk yg bermain di kepala..ada beberapa sahabat mencadangkan aku utk menghasilkan 'novel'..aku ketawa besar di akhiri dgn senyuman sinis..kalau nk jd novelis ni mmg tk kaya la..especially kt malaysia..tetapi bkn kekayaan yg aku inginkan..tapi Kepuasan berkarya.Kepada para sahabat yg confirm baca blog aku ni..relax2 la ye..aku bkn seorg manusia yg penuh dgn idea.But maybe..1 sweet day :-)

Entry aku kali ni santai2 dan biasa2 je...dan seperti biasa..aku selalu mendoakan agar seisi alam semesta berbahagia!

Have a great weekend guys! :-)

Regards,
Cik Nad

No comments: