Saturday, November 21, 2009

PERLU KE AKU KESAH?

Assalamualaikum,

Agak gatal juga jari-jari ini untuk menulis tentang perjalanan hidup semenjak entry yg lalu..Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan lebih terurus especially keluarga,kerja dan peribadi.Jalan yg dilalui masih sama tetapi berlainan destinasi.Tak byk idea yg ingin di lontarkan pada kali ini,hanya sekali sekala tersenyum sendiri melihat pelakon2 hebat di atas dunia..pelbagai karakter,pelbagai ragam,pelbagai emosi,pelbagai bentuk,dan segala yg memungkinkan kepelbagaian!

Nafas yg terhebat apabila dpt menghela sedalam-dalamnya..apa lg yg dingomelkan?sebagai hamba,hanya tadah tangan dan bersyukur.Hati juga sering menunjukkan rasa tk selesa,seolah-olah ayat yg mudah di fahami oleh manusia berbunyi.." Pintuku sdg di ketuk,tetapi aku tidak berjaya menemukan kuncinya..".Bak bait lagu penyanyi tersohor..' Biarlah rahsia '.

Oh ya,rasanya dah bertahun tk bersukan,,and finally last nite,i went to SP ampang main badminton babe dgn old buddies..mmg enjoy+puas+berpeluh dan terasa ringan badan.Wahai kawan2..marilah bersama menjaga kesihatan ;-)

One more thing,aku tk peduli sape yg nak baca blog aku..kalo rasa make sense n suka..silalah layan,kalau tidak..sekadar meminjam dari kata2 seorang sahabat " Just because I don't like you doesn't mean I have time to b**ch about you behind your back. You have to realize that I have better things to do and you're not worth my time. And when I do have the time to confront you, you better make sure you'll have a box of tissues with you. Aku dah diam dah kira bagus. So don't test my patience!!! ".

THIS IS MY OWN BLOG!SO..IF I WANNA WRITE,IT'S UP TO ME..IT IS NONE OF YOUR DAMN BUSINESS!SUKA HATI AKU NK TULIS APA.KO NAK TERASA KE,NAK HAPA KE..ADA AKU KESAH?IF TAK NAK SAKIT HATI KE,JIWA KE,KEPALA KE,MY ADVISE IS..DO NOT VISIT MY BLOG..I'LL REPEAT IN BAHASA...JANGAN 'MELAWAT' BLOG AKU.DON'T ASK ME IDIOT..ASK YOURSELF WHY PEOPLE KEEP AVOIDING U?!!U TAUGHT ME A LOT ABOUT RUDE STUFF...NAH...RASAKAN!!!

AKHIR KATA...PEGILAH CUCI OTAK&HATIMU YG BERKARAT..PSYCHOPATH!

Semoga ALLAH memelihara dan memberi sejahtera kepada sekalian makhluk!

Regards,
Cik Nad

No comments: